Privacyverklaring
Privacyverklaring
Deze pagina is voor het laatst aangepast 9 april 2025
———————————————————
Wie is HET Ambtelijk Secretariaat?
Welke persoonsgegevens verzamelt en verwerkt HET Ambtelijk Secretariaat?
Website
Sociale netwerkplug-ins op de website
Doeleinden en wettelijke grondslagen voor het gebruik van de verzamelde informatie
Waar worden uw persoonsgegevens opgeslagen?
Op welke wijze wordt uw persoonlijke informatie beschermd?
Cookies
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
Kan deze privacyverklaring worden gewijzigd?
Vragen en feedback
———————————————————
Wij zijn ons ervan bewust dat u vertrouwen in ons stelt. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina leest u welke gegevens we verzamelen als u de website en/of diensten van HET Ambtelijk Secretariaat gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren.
HET Ambtelijk Secretariaat respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
HET Ambtelijk Secretariaat handelt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en Uitvoeringswet Algemene Verordening Gegevensbescherming (UAVG).
———————————————————
Wie is HET Ambtelijk Secretariaat?
HET Ambtelijk Secretariaat, gevestigd aan Vennestraat 11 L te 2161 LE Lisse ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 74607766, werkt als ambtelijk secretaris en adviseur in verschillende sectoren: van de levensmiddelenindustrie tot het onderwijs, en van de semioverheid tot de gezondheidszorg.
———————————————————
Welke persoonsgegevens verzamelt en verwerkt HET Ambtelijk Secretariaat?
Op de website van HET Ambtelijk Secretariaat kunt u bekijken welke diensten wij aanbieden, een belafspraak maken of ons contactformulier invullen.Wanneer u ons een ingevuld contactformulier stuurt dan vragen we u om de volgende (persoons)gegevens te verstrekken:
Voor- en achternaam | Telefoonnummer |
E-mailadres | Reacties |
Wanneer u via de website een adviesgesprek wilt inplannen dan hebben we de volgende gegevens van u nodig:
Voor- en achternaam | Telefoonnummer |
E-mailadres | Toelichting |
Wanneer u e-mails of andere berichten naar ons verzendt, bewaren we die berichten. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van HET Ambtelijk Secretariaat of die van een derde partij in de Europese Economische Ruimte (EER).
———————————————————
Website
Wij willen u op een gebruiksvriendelijke manier relevante en persoonlijke informatie kunnen bieden. Hiervoor maken wij op onze website gebruik van verschillende soorten cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites kunnen worden gebruikt om gebruikerservaringen en werking van de website veiliger en efficiënter te maken.
Conform de privacy wetgeving mogen wij, zonder uw specifieke toestemming, cookies op uw apparaten opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor de werking van onze website. Voor alle andere soorten cookies hebben we uw specifieke toestemming nodig. Dit betekent dat cookies die worden gecategoriseerd als noodzakelijk, worden verwerkt op basis van de AVG Art. 6 (1) (f). Alle andere cookies, wat betekent die uit de categorieën voorkeuren, statistieken en marketing, worden verwerkt op basis van de AVG Art. 6 (1) (a) GDPR.
———————————————————
Sociale netwerkplug-ins op de website
We gebruiken sociale netwerk-plug-ins en voegen daarmee een stukje functionaliteit toe zodat op eenvoudige wijze verbinding gemaakt kan worden met bekende sociale netwerken LinkedIn.
HET Ambtelijk Secretariaat heeft geen invloed op de specifieke technologieën en cookies die door deze sociale netwerken gebruikt worden om het gebruik van deze pagina te volgen en te analyseren. In de privacy en cookieverklaring van deze organisaties krijgt u specifieke informatie over de verwerking van de persoonsgegevens die zij op deze wijze verkrijgen.
———————————————————
Doeleinden en wettelijke grondslagen voor het gebruik van de verzamelde informatie
Uw informatie zal voor de volgende doeleinden, en op basis van de volgende rechtsgronden, worden gebruikt en worden niet langer bewaard dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Als de wet bewaartermijnen bevat, zijn deze vanzelfsprekend leidend. In een aantal gevallen is echter geen vastgestelde termijn van toepassing en geldt alleen de algemene regel uit de AVG. HET Ambtelijk Secretariaat zal steeds van geval tot geval een beleid vaststellen met betrekking tot het bewaren van gegevens.
Categorie persoonsgegevens | Bewaartermijn | Grondslag |
NAW gegevens | Maximaal 7 jaar | Overeenkomst |
Telefoon en e-mailadres | Maximaal 7 jaar | Overeenkomst |
Bank en financiële gegevens | Maximaal 7 jaar | Overeenkomst |
Overige persoonsgegevens | Maximaal 2 jaar | Toestemming |
Het gebruik van uw gegevens is noodzakelijk voor:
- de uitvoering van een overeenkomst waarbij u partij bent;
- het informeren over wijzigingen van onze diensten en producten;
- het verstrekken van uw gegevens op basis van wet- en/of regelgeving;
- het verstrekken van uw gegevens aan derden voor het uitvoeren van de overeenkomst;
- het versturen van onze documentatie
In enkele incidentele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden, wanneer dit voor het uitvoeren van de dienstverlening noodzakelijk is. De werknemers van HET Ambtelijk Secretariaat en ingeschakelde derde partijen zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren. Hiertoe hebben deze partijen een geheimhoudings- of dienstverleningsovereenkomst ondertekend.
———————————————————
Waar worden uw persoonsgegevens opgeslagen?
Uw gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers of op die van een derde partij. HET Ambtelijk Secretariaat maakt gebruik van servers binnen de EER.
———————————————————
Op welke wijze wordt uw persoonlijke informatie beschermd?
HET Ambtelijk Secretariaat neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met ons op via martijn@hetambtelijksecretariaat.nl
———————————————————
Cookies
Deze website maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites kunnen worden gebruikt om gebruikerservaringen efficiënter te maken.
Volgens de wet mogen wij cookies op uw apparaat opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor het gebruik van de site. Voor alle andere soorten cookies hebben we uw toestemming nodig.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina’s worden weergegeven.
Via de pop-up (beheer toestemming) rechtsonder op onze website kunt u uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken.
———————————————————
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door HET Ambtelijk Secretariaat en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u in een computerbestand hebben naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen.
U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar martijn@hetambtelijksecretariaat.nl
Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens door u is gedaan, kunnen wij u vragen om u te identificeren. We reageren zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen vier weken, op uw verzoek.
HET Ambtelijk Secretariaat wil u er tevens op wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons
———————————————————
Kan deze privacyverklaring worden gewijzigd?
Deze privacyverklaring kan worden gewijzigd. Deze wijzigingen worden bekend gemaakt op deze website en daarbij wordt de laatstgenoemde wijzigingsdatum vermeld. Wij adviseren u daarom regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.
———————————————————
Vragen en feedback
HET Ambtelijk Secretariaat controleert regelmatig of ze aan deze privacyverklaring voldoet. Als u vragen heeft over deze privacyverklaring, kunt u contact met ons opnemen via martijn@hetambtelijksecretariaat.nl.
Versie 9/4/2025